Dimarts 29 de setembre de 2020

Tertúlia de com Fruites Barbera, ha incrementat els seus serveis arran de la pandèmia, i com veiem com una oportunitat pel comerç de proximitat l’actual situació.

Avui hem parlat amb Paco Barbera, gerent de l’empresa Fruites Barbera
Ens ha explicat la trajectòria de l’empresa.
I hem pogut veure una presentació molt interessant creada expresament ara per la crisis sanitaria, on mostra el moment que viu l’empra i com els  negocis de proximitat formen part dels serveis essencials decretats en aquest estat d’alarma en què ens trobem i, com poden continuar venent els seus productes, molts s’han sumat a l’oferta del servei a domicili.
Es tracta d’«una sortida a la parada econòmica que tenim ara». La iniciativa cada cop està guanyant més adeptes i s’ha convertit en una bona opció per treure rendiment d’aquesta situació inèdita, «és per intentar que el cop sigui menys fort».
Davant la incertesa de què passarà quan tot això acabi, «hi haurà un canvi de tendència en el sistema habitual de compra» i, per això, creiem que moltes botigues seguiran oferint el servei a domicili. A més del context de la crisi sanitària, hi ha una competència digital que persegueix el comerç local des de fa temps i que pot ser una oportunitat perquè els negocis agafin embranzida i que «la gent continuï anant al comerç del barri sense desplaçar-s’hi». I posa l’exemple de la gent gran, que no podia sortir i li feien la compra, «ara l’estan fent així i s’hi acostumaran».